12 Nisan 2017

NARS Unfiltered II Allık Paleti

Merhaba, yine sınırlı üretim ürünlerden biri ile ilgili yorumlarımla karşınızdayım. Yakın bir zaman önce aldığım ve çok beğendiğim, benim gibi açık tenlilere hitap eden ve renkleri ağırlıklı olarak pembe/şeftali tonlarda olan NARS Unfiltered II allık paleti.


Ambalajı aynalı ve pembe renkte. İçi de aynen dışı gibi boydan boya aynalı. Pigmentasyonları Nars markasının birçok allığı gibi gayet iyi. Fırçamı azıcık dokundurmak ihtiyacım olan ürünü almaya yetiyor. Ayrıca herbirinin ciltle bütünleşmeleri de çok başarılı. Renkler tek tekte kullanılabilir karıştırarakta. Birbirleriyle gayet iyi bütünleşiyorlar.



Gelelim paletteki bu altı allığın renk detaylarına:

-Conquest (Sol Üst): Pastel açık pembe/Şeftali (Mat). Palette rengini en az veren renk bana göre.

-Undefeated (Orta Üst): Soğuk tonlu açık pembe (Işıltılı).

-Power Play (Sağ Üst): Soğuk tonlu pamuk şekeri pembesi (Mat).

-Hot Sand (Sol Alt): Açık şeftali/Pembe. (Işıltılı). Müthiş bir aydınlatma rengi. Paleti alma sebebim bile olabilir :)

-Fame (Alt Orta): Sıcak tonlu pembe/şeftali.

-Candid (Alt Sağ): Soğuk tonlu leylak/pembe.


Paletin fiyatı 250TL ama ben Sephora'nın %20 indirimiyle almıştım. Altı allık bulunan bir palet için bence fiyatı iyi. Pigmentasyonları da yüksek olduğundan azar azar kullanacağımızı da düşünürsek kolay kolay bitmeyecek bir palet. Bu güzel sınırlı üretim ürünü buraya tıklayarak da Makyajtrendi'nin sitesinden online olarak sipariş verebilirsiniz ;)

Umarım alıp almama konusunda kararsız olanlar için faydası olmuştur bu yazım. En kısa zamanda görüşmek üzere :))

 

1 yorum:

  1. nars allıklara bayılırım power play hariç hepsi de sevdiğim renkler güle güle kullan..

    YanıtlaSil