20 Mart 2017

Chanel Coco Code Harmony Allık

Günaydın:) Yazılmayı bekleyen birçok ürün arasından ilk sırayı, Chanel 2017 İlkbahar koleksiyonunun yıldız parçasına vermek istedim. Çünkü sınırlı üretim bir ürün olduğu için almak isteyen olursa temin etme sıkıntısı yaşansın istemedim.


Lafı hiç uzatmadan gelim şimdi bu hem açık hem de koyu tenlilere yakışacak çok amaçlı kullanılabilen palete. Çok amaçlı dedim çünkü ister aydınlatıcı ister bronzer isterseniz de allık olarak kullanabiliyorsunuz. Pudranın yapısı gayet yumuşak ve ciltle güzel bir şekilde bütünleşiyor. Klasik Chanel pudralarında olan ve bana ağır gelmeyen bir kokusu var. Kalıcılığı oldukça iyi. Bozulmadan 7,8 saat kaldı yüzümde.



Fotoğrafta da görüldüğü üzere palet dört ayrı dört ayrı renge bölünmüş. Bunlardan ikisi mat diğer ikisi ise saten yapıda.

Sol Üst: Işıltılı açık pembe tonlarda. Aydınlatıcı olarak kullanmak için ideal.
Sağ Üst: Açık kahverengi/Mat. Bronzer olarak kullanılabilir.
Sol Alt: Pembe alt tonlu/Kırmızı. Mat bitişli ve oldukça pigmentli.
Sağ Alt: Bej/Altın tonlarda orta ve koyu tenlilerde aydınlatıcı olarak kullanılabilecek bir renk.




Küçük, ince uçlu bir fırça ile renkleri tek tek kullanmak mümkün olsa da ben dört rengi karıştırarak sürmeyi tercih ediyorum. Böyle karıştırarak kullanınca da yukarda gördüğünüz gibi sıcak tonlu ve aydınlık duran güzel bir şeftali renk elde ediyorum. Fırçayı sol alt rengin üstünde fazla gezdirmeden karıştırıyorum çünkü o şekilde yapınca allığın fazla kaçma ihtimali oluyor. Eğer siz de benim gibi açık tenliyseniz buna dikkat etmenizi öneririm kesinlikle;)

Lafın kısası bu koleksiyondan tek birşey alayım derseniz kesinlikle tercihinizi bundan yana kullanın derim. Ben gerçekten çok sevdim iyiki koleksiyonuma dahil etmişim;) Henüz mağazalarda tükenmediği için incelemek isterseniz Sephora,Sevil,Beymen ve Harvey Nichols mağazalarına yolunuz düştüğünde bakabilirsiniz.

Arayı fazla açmada en kısa zamanda yeni bir inceleme yazısında görüşmek üzere :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder