27 Eylül 2016

PTR 24K Pure Luxury Lift&Firm Prism Cream

Günaydın, bugünün yazı konusu çok sevdiğim ürünlerden biri olan ve kendi adıma 2016 yılının ennnn başarılı keşiflerinden saydığım Peter Thomas Roth 24K Pure Luxury Lift & Firm Prism Cream hakkında olacak. Hazır yurt dışından ürün getiren hesaplar da sipariş alıyorlarken ve de kulağıma bu güzelliğin ülkemizde de satılmaya başlandığına dair duyumlar gelmişken çok geciktirmeden düşüncelerimi paylaşmak istedim sizlerle.




Ürünün özellikleri:

-İçinde bulunan 24K altın ve renk algılayıcı küre teknolojisi sayesinde cilde parlaklık ve aydınlık verir.
-Cildi çevresel hasarlardan korur ve yaşlanma belirtilerini azaltmaya yardımcı olur.
-Cildi besler,nemlendirir.
-Ciltteki leke görünümünü azaltır.





Uzun vadede göreceğim olumlu etkileri bir yana dursun ben şu an için yüzme verdiği doğal parlaklık ve güzellikle kesinlikle yetiniyorum. Birebir kullanmadan tam olarak ne demek istediğimi anlatamayacağım doğallıkta bir aydınlıktan bahsediyorum :) Benim için çok nadir olan bir durumdur daha ilk kullanımda bir ürünü çok sevip hemen fikir sahibi olabilmek. Genelde bir süre kullanırım ondan sonra oluşur net düşüncelerim. Ama bunda ilk kullanışta aşk başladı aramızda;) Hani şu meşhur 'JLo' parlaklığı vardır ya işte bununla ona en yakın görünümü yakalıyorsunuz. Disko topu gibi veya simli simli parlamakta değil bahsettiğim böyle sanki içten geliyorMUŞ gibi duran doğal bir aydınlık.

Peki nasıl uygulanır:

-Tüm yüze tek başına
-Makyaj öncesi baz olarak
-Nemlendirici krem ile karıştırarak
-Sadece aydınlık görünmesini istediğiniz yerlere, makyajın son aşamasında uygulayarak

Bu üründen snapchatte o kadar çok bahsettim ki merak edip alan bir sürü takipçim oldu ve hepsinden de olumlu geri dönüşler geldi :) Yağlı ciltli olanlar dışında tüm cilt tipleri ve yüzünde aydınlık/parlak görüntüyü sevenlerin bayılarak kullanacağı ürünlerden birisi bu. Gözüm kapalı tavsiye ediyorum kısacası. Alın kullanın sonra da bana yorumlarınızı yazmayı unutmayın ;) Sevgiler

1 yorum: