15 Şubat 2016

Chanel Vitalumiere Aqua

Merhaba, son dönemde hiç kapatıcı yazısı yazmadığımı farkedince, planladığım yazıların öncesine çok sevdiğim bir fondoteni sıkıştırmak iyi olur dedim :)



Chanel Vitalumiere Aqua, sürdüğünüzde ciltte hiç ağırlık yapmayan su bazlı bir fondoten. Bu yapısından dolayı kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor. Kapatıcılığı hafif-orta arasında. İstenirse kapatıcılığı birkaç kat uygulayarak arttırılabiliyorsa da hiç bir zaman full-coverage bir fondotenden alınan kapatıcılık beklememek gerekiyor C.V Aqua'dan.


Yüzü genel olarak iyi durumda olan, sadece ufak tefek lekeleri ve renk eşitsizliklerini yok etmek isteyen ayrıca cildi çok yağlı olmayanların seveceği fondotenlerden. Bitişi için net birşey söylemek zor çünkü ne tam mat ne de aydınlık bitişe sahip. Cilde sağlıklı, canlı bir görünüm veriyor ve çok doğal duruyor. Kalıcılığı da oldukça başarılı. Bu arada küçük ve plastik bir şişede olduğu için de oldukça seyahat dostu ;)


Ben Chanel Vitalumiere Aqua'yı çoğunlukla Beauty Blender, RT Stippling veya RT Buffing Brush ile uyguluyorum. Üçüyle de güzel sonuç alıyorum. Bazı kişilerde sivilce yaptığını okudum ama bende böyle bir problem olmadı neyseki. O yüzden almadan önce mutlaka yüzünüze uygulatın ve biraz bekletin.

Bu fondoteni Chanel satan birçok yerde bulabilirsiniz. Fiyatı 161TL.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.....  

1 yorum:

  1. "Luminére" yazısını görünce, yağlı cildim hiç sevmez diye bakamıyorum :(

    YanıtlaSil