6 Ocak 2016

MAC Prep+Prime Lip Base

2016'nın ilk blog yazısıyla hepinize günaydın. Bugün sizinle, birçoklarına göre lüzumsuz sayılan ama benim için bittikçe alınacak ürünler listesinde olan MAC'in dudak bazı ile ilgili fikirlerimi paylaşmak istiyorum.


İlk bakışta sıradan bir dudak balmı gibi görünse de aslında ondan çok daha fazlası. Özelliklerini madde madde belirtmem gerekirse:

-Beyaz renkli gibi görünüyor ama şeffaf, dudağa herhangi bir renk vermiyor.
-Dudaklara bir miktar nem verip bakım yapıyor.
-Yapış yapış rahatsız edici bir his vermiyor.
- Sürülen rujun kalıcılığını arttırıyor.
- Zor sürülen mat rujların sürümünü kolaylaştırıyor. Bunu sürüp kısa bir süre bekledikten sonra mat rujunuzu çok daha rahat sürebiliyorsunuz.


Eee birçok balm da bunları iyi kötü başarır diye düşünebilirsiniz. Ama bunu diğerlerinden ayıran çok önemli bir fark var. O da şu; sıradan bir dudak balmı özellikle koyu renk rujların tonunu ve yapısını bozuyor. MAC Prep+Prime da böyle bir problem yaşanmıyor. Tarafımdan bizzat birçok rujla test edildi ve onaylandi :)

Bu ürünün söyleyebileceğim tek negatif yanı ise 50TL civarındaki fiyatı. Ama uzun süre idare ediyor ben kaç aydır her gün kullanmama rağmen hala bitiremedim. Bence yolunuz bir MAC mağazasına düşerse, Ruby Woo gibi hem koyu renk hem de mat bir rujla deneyin bir farkı var mı yok mu kendiniz karar verin ;) Haaa bana da instagram hesabımdan mutlaka haber verin :)) Sevgiler...    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder