31 Aralık 2015

Bobbi Brown Long-Wear Cream Eyeshadow(Shore)

Merhaba, 2015 yılının son blog yazısı, benim için bu senenin en başarılı keşiflerinden biri sayılan Bobbi Brown ın krem farı 'Shore' ile olsun istedim. Bugün herkes bir yılbaşı telaşı içinde o yüzden lafı hiç uzatmadan bu minik cam kavanozun içindeki güzelliğin özelliklerini anlatmaya başlıyorum.

Bu far, isminden de anlaşılacağı üzere(Long-wear) oldukça kalıcı. Gün içinde kırışma veya bozulma yapmıyor. Hem çok güzel bir baz hem de tek başına kullandığımda göz kapaklarımın renk eşitsizliğini yok edip aydınlatan ideal nude/bej tonlarında mat bitişli bir far.


Tam anlamıyla yok"muş" gibi duran farlardan. Ben eğer gündüz kırmızı veya koyu renk bir ruj süreceksem göz kapağıma bu farı sürüp hafif bir eyeliner ve maskarayla göz makyajımı tamamlıyorum.

Aslında önceden ben de birçok kişinin favorisi olan MAC 'Painterly' i kullanıyordum. Ama 'Shore' u denedikten sonra kendime daha çok yakıştırdım. Sanırım Painterly pembe alttonlu Shore ise daha sarı alttonlu olduğu için olabilir bu. Zaten ben kapatıcıda da pembeden ziyade sarı alttonlu olanları seviyorum.


Eğer sizde iyi bir baz/krem far arayışındaysanız yılın son gününde kendinize yılbaşı hediyesi olarak Bobbi Brown 'Shore' a bir bakabilirsiniz. Hatta bobbibrown.com.tr de ve Boyner de bugün son günü olan kampanyalar var yanlış hatırlamıyorsam kaçırmayın derim ;)

Yazımı, artık klasik olmuş 'Seneye Görüşürüz' esprisiyle sonlandırıyor ve sağlıklı, huzurlu, mutlu bir sene diliyorum :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder