15 Haziran 2015

CHANEL Summer 2015 - Stylo Eyeshadow 'Caroube'

 Günaydın, günün yazısı, Chanel-Summer 2015 Koleksiyonunun ürünlerinden biri olan ve sınırlı üretim olduğu için de vakit kaybetmeden yazmak istediğim kalem şeklindeki farı 'Caroube' (147) hakkında olacak.


Bu koleksiyonda 5 adet, alttan çevirerek açılan, ışıltılı, kremsi ve çok pigmentli ayrıca da tamamı sınırlı üretim kalem far bulunuyor. Bunlar:

*Campanule (107)--Mor
*Azulejo (117)--Mavi
*Laurier Rose (127)--Bakır Pembe
*Olivine (137)--Zeytin Yeşili
*Caroube (147)--Bronz Kahve

Ben mor, yeşil, mavi gibi iddialı renkleri kendime pek yakıştırmadığımdan aralarındaki en doğal duran ton olan bronz kahve 'Caroube' yi seçtim. Bu far, her göz rengine yakışacak ve memnun kalmama ihtimalinin neredeyse imkansız olduğu "risksiz" farlardan. Uç kısmının eğimli olması da iyi olmuş bence çünkü çok daha rahat ve detaylı bir uygulama yapabilme şansı sağlıyor.


Yapısına gelirsek, oldukça yumuşak, sürerken adeta kayıyor ve aynı zamanda da hafif bir serinlik hissettiriyor göz kapaklarımda. Yanlız uyguladıktan sonra çok ta çabuk kuruyor o yüzden karıştırırken hızlı hareket etmek gerekiyor. Tabi bir kere sabitlendikten sonra da siz silene kadar kesinlikle çıkmıyor ve çizgilenme yapmıyor. Ben far bazı sürmeden kullanıyorum ama göz kapağı çok yağlı olanların önce primer sürmelerini tavsiye ederim çok daha garanti bir yol olur öylesi.


Son olarak ürünün fiyatının 104TL. olduğunu ve Sephora, Sevil, Beymen gibi mağazalarda bulabileceğinizi belirtmek istiyorum. Sizde krem/kalem farlardan ve yukarda yazdığım renklerden hoşlanıyorsanız hala satışları varken Chanel'in bu yeni koleksiyon farlarına bir göz atın derim.  

1 yorum:

  1. renk çok güzel ama pahalı bir ürün ve çok benzerleri var bunun..yine de güzel..

    YanıtlaSil