9 Mart 2015

Sephora Alışverişim



Merhaba.. Geçen hafta Sephora'nın Kadınlar Gününe özel tüm ürünlerde geçerli olan %20 indirimi vardı. Ben de son günün son saatlerinde faydalanma fırsatı buldum bu indirimden ve aklımdaki birkaç ürünü ve tabiki yanında extralarını sepetime attım.


-Chanel Vitalumier Loose Powder Foundation:
Ben bu markanın aynı isimdeki likit kapatıcılarını çok sevdiğim için -özellikle Aqua olanını- pudra versiyonuna da bir şans vermek istedim. NY ta yaşadığım dönemde i.d Bare minerals markasının aynı bu yapıdaki kapatıcısını keşfetmiştim ve çok memnun kalmıştım. Uzun süre de kullandım onu 2,3 sene kadar ama daha sonra aldıklarımın yapısı biraz farklılaşmış gibi geldi bana ve bir daha da almadım. Bu pudra kapatıcıyı da ona benzettim ilk gördüğümde. İnşallah bundan da memnun kalırım.


-NARS Velvet Matte Lip Pencil(Never Say Never):
Nars'ın kalem rujlarını çok beğenirim. Bu rengi aslında aklımda olan bir renk değildi ama ben alışveriş yaparken birine makyaj denemesi yapılıyordu ve MUA bu ruju uyguladı. Çok hoşuma gitti tonu ve denemeden attım sepete ama kendimde de beğeneceğimi düşünüyorum.


-MUFE Aqua Cream Eyeshadow(13):
Sadece siyah eyeliner sürdüğümde göz kapağıma hafif renk verecek bir krem far ararken buna denk geldim. Doğru seçim yaptığımı düşünüyorum umarım yanılmam. İlk fırsatta deneyip yorumlarımı paylaşırım zaten.


-Dior Nude Air Foundation(01):
Bu kadar kapatıcı sevmeme rağmen çoook uzun zamandır almıyordum. Çünkü baya bir kısmını elemiş ve en sevdiğim artı sık kullandığım 3,4 tanesini bırakmıştım. Ama uzun süredir tanıdığım ve seçimlerine de güvendiğim bir MUA nın hiçbirini alma ama bunu al kesinlikle pişman olmazsın gelip bana teşekkür edersin cümlesinden sonra tabiki dayanamadım attım sepetime.


-NARS Single Eyeshadow(Ashes to Ashes):
Fazla söze gerek yok. Tam sevdiğim gibi orta kahve tonlarında bir far. Almak istiyordum zaten indirim olunca da daha fazla beklemek istemedim.


-Guerlain Meteorities Baby Glow:
Bu ürüne de bloglarda sıkça rastlıyorum son günlerde. Merak ettim ve denemek için birkaç kullanımlık tester aldım.

İşte bunlar benim indirimden seçtiklerim.. En kısa zamanda bu ürünleri kullanıp haklarında net fikir sahibi olduğumda blogda paylaşıcam. Siz neler aldınız Sephora kadınlar günü indiriminden?    

1 yorum:

  1. sabiha hanım yine bağrımı deşen bi alışveriş yapmışsınız aldıklarınızın hepsine bayıldım güle güle kullanın :)

    http://kritiklik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil