30 Mart 2015

DIOR Nude Air Serum Fondoten



Merhaba, bu haftanın ilk yazısı son dönemin en merak edilen ürünlerinden biri olan Dior Nude Air Serum Fondoten hakkında olacak. Beni uzun zamandır takip edenler, bir dönem nasıl bir kapatıcı canavarı olduğumu bilirler :) Evde sayısını hatırlayamadığım kadar fazla birçok markanın kapatıcısı vardı. Sonra radikal bir karar verip sadece en sevdiğim 3 tanesini kendime ayırıp diğerlerini elimden çıkardım ve en azından birini bitirmeden yeni bir kapatıcı almama kararı aldım. Uzun bir süre de kendi kendime verdiğim sözden dönmedim. Taa ki geçenlerde Sephora'nın tüm ürünlerde %20 indiriminden faydalanmak için mağazaya adımımı atana kadar. Uzun zamandır tanıdığım ve önerilerinden hep memnun kaldığım bir Sephora çalışanının, "sepetine attığın tüm ürünleri çıkar istersen ama Dior'un bu yeni fondotenini mutlaka al sonra gelip bana teşekkür edersin" cümlesinden sonra kuralı bozdum ve kendimi kasada ödeme yaparken buldum. Haa pişmanmıyım? Kesinlikle değilim :)


Dior Nude Air Fondoten'in Özellikleri:

- Ürün 30ml. ve cam şişe içinde bulunuyor. Bu yönüyle pek seyahat dostu sayılmaz tabi. Ayrıca ilaç damlalıklarına benzeyen bir aparatı var. Bu ürünün sevmediğim tek özelliği bu oldu diyebilirim. Pompalı ya da tüp şeklinde olsa daha çok tercih ederdim.

-Ben 010 numaralı rengini aldım. Yanılmıyorsam toplamda 8 farklı tonu var.

-SPF 25 koruma faktörlü ki yaklaşan güneşli günler için de oldukça memnun edici. Fotoğraflarda da herhangi bir parlamaya sebep olmadı ayrıca.

-Kokusunu ağır bulanlar olmuş ama beni rahatsız etmedi. Hassasiyeti olanlara fazla gelir belki bilemiyorum.

-Şimdiye kadar kullandığım ennnn akışkan fondoten. MAC Face&Body veya Chanel Vitalumiere Aqua bunun yanında nerdeye katı kalır dicem yani o kadar söyliyim :)

-Her cilt tipi için (kuru/normal/karma/yağlı) uygun olması en büyük avantajı. Sadece çok kuru ciltli olanlar bazı sıkıntılar yaşamış o kadar. Denemeden almamakta fayda var zaten her şekilde.

-Kapatıcılığı ise; hafiften uzak-ortaya daha yakın.

-Bitişi bence ne tamamiyle mat ne de parlak. Yani nasıl tarif etsem %100 mat değil kesinlikle ama cilde aydınlık bir görünüm veren bitişi var. 'Glowy' diye tabir ettiğimiz yapıda değil tabiki bahsettiğim bu aydınlık. Kısacası tamamdır yani sonuç gayet basarılı ;)

-İsmindeki 'Air' kelimesinin hakkını sonuna kadar veriyor. Gerçekten hava kadar hafif :) Yüzümde en ufak bir ağırlık hissetmiyorum sürdüğümde.

-Nasıl bazı rujlar için şu meşhur "My Lips but Better" tabiri kullanılıyorsa bu fondoten için de kesinlikle "My Face but Better" demek en doğru cümle olur bence. Çünkü yüzümdeki tüm renk eşitsizliklerini ve ufak tefek lekeleri kapatıp yüzümü pürüzsüz(müş) gibi gösterdi.

-Kalıcılığı 10 numara 5 yıldız. Bazsız kullandığımda bile saatlerce bozulmadan kaldı yüzümde.


Peki bu fondoteni nasıl uyguladım:

Sıvı kıvamda olduğu için kullanmadan önce iyice çalkaladım. Birçok fırça ile denesem de en iyi sonucu Beauty Blender sünger ve Chanel'in 6 numaralı (yassı olan) fondoten fırçası ile elde ettim.
Parmaklarımla sürmekten hoşlanmadığım için o şekilde hiç denemedim nasıl sonuç verir bilmiyorum. Dikkat edilmesi gereken tek nokta, bu fondoten çok çabuk sabitlendiği için yüze parça parça sürüp dağıtılması gerektiği. Damlalıktan parmak ucuma az miktarda alıp önce bir yanağıma sürüp dağıtıyorum sonra diğerine en son da çene ve alnıma. Tüm yüzünüze aynı anda nokta nokta dokundurup dağitmayın
yani.


Sonuç olarak:

Ben çok memnunum bu Dior Nude Serum Fondoteni denediğim için. Siz de yeni bir kapatıcı arayışındaysanız mutlaka buna bir şans verin derim. Önce yüzünüzde 1 gün boyunca test edin sonucu siz de severseniz koşa koşa gidin alın der makyajkeyfim :) Mutlu haftalar herkese...
  
          

2 yorum: