27 Şubat 2015

NARS Dual-Intensity Far Paleti



Günaydın, günün yazısı, internette fotoğrafları yayınlandığı anda ben de dahil birçok makyajsever için arzu nesnesi haline gelen sınırlı üretim bir far paleti ile ilgili olacak.
Bu Nars palet, 8 adet 1'er gramlık dual-intensity fardan oluşuyor. İçinden bir de sentetik far fırçası çıkıyor(#49).


Ambalajı bence oldukça şık görünüyor. Dışı aynalı bu yüzden de parmak izini hemen belli ediyor ama olsun çok problem değil benim açımdan. İçinde de boydan boya aynası var ki bu da güzel bir özellik.

Birçok blogda farların yapılarının, tekli olarak satılanlardan bile iyi olduğunu okudum ki bu paletle ilgili en merak edilen konulardan biriydi bu. Malum geçen seneki Narsissist paletteki farların yapıları büyük hayal kırıklığı yaratmıştı. Neyseki eleştiriler dikkate alınmış ve bu palette aynı hata tekrarlanmamış. Ben tekli dual-intensity farlardan kullanmadığım için kıyaslama yapamıcam ama birçok yabancı blogger bu ayrıntıyı üzerine basa basa vurguladığı için özellikle belirtmek istedim.


Farların yapısı yumuşak ve de çok rahat karıştırılıyorlar. İçlerindeki farklı tonlardaki ışıltılar farlara çok boyutlu görünüm kazandırıyorlar. Ayrıca hem kuru hem de ıslak kullanım için uygunlar. Islak kullanımda farın rengi çok daha yoğun olarak belli oluyor ama kuru olarak ta birkaç kat uygulanınca benim için yeterli ölçüde renk verdiler. Ben ıslak kullanımı tercih eden biri değilim ama yorumlayabilmek adına tüm renkleri fırçamı Mac Fix+ ile hafifçe ıslatarak denedim. Dediğim gibi farlar renklerini kuru kullanıma göre çok daha net ve yoğun verdi. Bu şekilde uygulamayı sevenlerin çok beğeneceğini düşünüyorum.


Şimdi gelelim farların renklerine:

-Europa: Şeftali/Pembe. Saten/Parlak arası bitişli.
-Himalia: Bronz/Kahve. Metalik bitişli.
-Ursa Major: Orta tonlu kahverengi. Saten/Parlak arası bitişli. İlk kez bu palette çıkmış bir far.
-Subra: Mor alttonlu koyu kahverengi. Çok yoğun olmayan parlak bitişli.
-Sycorax: Siyah. İçinde gümüş renkte minik ışıltıları var.
-Giove: Siyaha çalan koyu lacivert.
-Lysithea: Yeşil alttonlu gri. Metalik bitişli.
-Andromeda: İçinde pembelik bulunan ışıltılı bej rengi.


Sonuç olarak, bu farlardan en az 2 tanesini almayı düşünenler için palet çok daha avantajlı oluyor. Tekli olarak 85TL ye satılıyor bu farlar. Paletin fiyatı ise 200TL. İçinde 8 adet far bulunduğunu düşünürsek gayet makul bir fiyata geliyor. Ama elinizi çabuk tutmanız gerekiyor çünkü bu palet sınırlı üretim. Yaşadığınız şehirde Nars veya Sephora mağazası yoksa makyajtrendi.com dan sipariş edebilirsiniz. Ben ordan aldım ve çok kısa sürede de elime ulaştı. Bugünlükte bu kadar hepinize keyifli günler :)
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder