20 Ocak 2015

Guerlain - The Eye Pencil (01&02)

Haftanın ikinci gününden herkese günaydın :) Bugüne, göz kalemi arayışlarıma son vermemi sağlayan Guerlain The Eye Pencil ile ilgili düşüncelerimi paylaşarak, özellikle benim gibi kalem arayışında olanlara fikir verecek bir yazıyla başlıyorum.


Ben şimdiye kadar Mac,Ysl,Dior,Lancome gibi markaların göz kalemlerini kullandım. Fakat hiçbirini olmazsa olmazlar kategorisine koyamadım. Bunun da en büyük nedeni, gözümün iç kısmına hangi kalemi sürersem süreyim çok kısa bir süre sonra silinip gitmesi veya akmasıydı. Tamam eyeliner olarak gözün üstünde birçoğu başarılıydı ama konu gözümün iç kısmına gelince hepsi sınıfta kaldı.
İşte Guerlain The Eye Pencil kalem bu konudaki performansıyla kesinlikle benim için makyaj çantamın vazgeçilmezlerinden biri oldu.



Kalemin yapısı yumuşak, sürerken resmen kayıyor zorlanmadan uygulanıyor. Suya dayanıklı. Kalıcılığı gayet başarılı bence 10 üstünden 10 çünkü gözümün iç kısmında 5,6 saat bozulmadan kaldı ki bu benim için yeter de artar bir süre. Bu özelliğiyle benim için bir ilk oldu zaten.
Sevdiğim bir diğer özelliği de rahatça dağıtılabilmesi. Dumanlı göz makyajı yapabilirsiniz kalem kendini sürer sürmez hemen sabitlemiyor.
Asansörlü bir kalem yani altından döndürerek açıyorsunuz. Ayrıca bir de gizli açacağı var kalemin diğer ucunda.


Bendeki renkleri dediğim gibi siyah(01 Black Jack) ve kahverengi(02 Jackie Brown). Siyahı gerçekten simsiyah. Kahverengi olanı da koyu ve hiçbir ışıltısı yok. Önümüzdeki günlerde bir de silver topaz rengini almayı planlıyorum. İnternette kalemlerin swatchlarına bakarken hoşuma gitti onun da rengi özellikle gözün iç kısmındaki duruşuyla.


Söyleyeceklerim bu kadar. Siz de gözünüzün iç kısmında dayanmayan kalemlerden müzdaripseniz Guerlain ı da bir deneyin derim. Fiyatı 90TL civarında. Ama ben bu kadar para vermek istemiyorum daha hesaplı bir kalem arıyorum derseniz de yakın zamanda Avon dan gelen paket sayesinde keşfetme şansı bulduğum ve yazısını burada yazdığım SuperShock eyeliner ın da kalıcılığını gayet başarılı buldum aklınızda olsun.Fiyatı da 12TL idi sanırım.. İyi haftalar herkese :))      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder