15 Ocak 2015

Dermalogica Daily Microfoliant

Merhaba, bugün bir değişiklik olsun istedim ve bir makyaj malzemesi yerine çok severek kullandığım bir cilt bakım ürünü ile ilgili fikirlerimi paylaşmak istedim.
Dermalogica daily microfoliant, aslında genelde peeling olarak biliniyor ama bana göre birçok açıdan bildiğimiz peelinglerden farklı olduğu için ben cilt arındırıcısı demeyi daha doğru buluyorum.


Bu ürünü diğerlerinden ayıran en önemli özellik normal peelingler gibi granüllü olmaması. Görüntüsü bebek pudrasına benziyor, toz yapıda. Dolayısıyla benim gibi hassas cilde sahip olanlar için de çok uygun. Cildi hırpalayarak, çizerek yapmıyor temizleme görevini. Öyle ki hergün bile kullanıma uygun; diğerleri gibi haftada 1-2 yi geçmeyin uyarısı yok. Bu da ne kadar hassas yapılı olduğunun en büyük kanıtı zaten.


Kullanımı:

Nemli elinize yarım çay kaşığı tozu alıp biraz su ile ürün krem haline gelene kadar-maximum 30sn kadar- köpürtüyorsunuz. Yaklaşık 1 dakika kadar göz çevresine getirmemeye dikkat ederek dairel hareketlerle masaj yapıyoruz. Daha sonra da ılık suyla duruluyoruz. Benim cildimde yok denecek kadar az bir gerilme hissi oluyor yüzümü kuruladığımda ama sonrasında hemen nemlendiricimi sürdüğüm için hiçbir sıkıntı olmuyor. Ayrıca ilk kullanımda bile sağladığı aydınlığı farkedebiliyorsunuz.
Ben uzun zamandır düzenli kullanıyorum bu arındırıcıyı ve cildime sağladığı pozitif etkileri gördükçe iyiki almışım ve bitince de almaya devam edicem diyorum. Siyah noktalarım nerdeyse yok oldu, cildim daha aydınlık ve sağlıklı görünmeye başladı. Lekelerimin bile görünürlülüğü azaldı. Tabi bence bu sonuçları cildinize hergün gereken özeni gösterirseniz ve ne olursa olsun temizliğini aksatmazsanız çabuk elde edebilirsiniz.
Ben hergün değil birgün ara vererek uyguluyorum bu ürünü. Sabah süreceksem direk, akşam süreceksem de makyajımı temizledikten sonra.
Ayrıca 10 günde 1 de daha önce burada yazmış olduğum LaPrairie 3min.Peeling i yapıyorum. O da benim olmazsa olmazlarımdandır zaten:)


Aaa son olarak ta bu ürünün enteresan keşfedilme hikayesinden bahsedip bugünkü yazımı noktaliyim. Uzakdoğuda pirinç tarlalarında çalışanlar su bulamadıklarından yıkadıkları pirinçlerin sularıyla banyo yapmak zorunda kalıyorlarmış. Ciltleri tarlada güneş altında çalışmaktan kararıp leke leke olacağı yerde tam tersine beyazlamış ve güzelleşmiş. Bunu nedenini araştıran Dermalogica yetkilileri işin sırrının pirinç tozu olduğunu fark etmişler ve üstünde çalışıp Daily Microfoliant ı yaratmışlar.
İyiki de yapmışlar gerçekten çok çok memnunum ben kendisinden. Fiyatı evet pahalı yaklaşık 250TL gibiydi sanırım ama çooook uzun süre gidecek bir ürün. Ben bir ürünü tavsiye ederken çok dikkatli olmaya çalışıyorum sizleri yanıltmamak ve paranızı boşa harcatmamak için ama bu ürün deneyip pişman olma şansınızın en düşük olduğu ürünlerden. Ben çok faydasını gördüğüm için sizler de faydalanın istiyorum bu kadar överek anlatmam ondan yani :) Hatta bu yazımdan sonra almaya karar verip kullanmaya başlarsanız sonuçlarını lütfen benimle paylaşın :))) Hepinize mutlu günler...

   

2 yorum:

  1. Benim de bayadır listemde bu ürün ama Glamglowları alınca kaldı:/ Kullanan herkes çok memnun

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar öncelikle bu güzel yazınız için çok teşekkür ediyorum ve pekte doğrudan alakalı olmasada cilt bakımına dair size birkaç soru sormak istedim 20 yaşında olmama rağmen sanıyorum genetik ve uzun uykusuz ders calısmaya bağlı olarak göz altı morluklarım ve kaz ayağı deniyor sanırım ufaktan çizgilerim belirmeye başladı bunlara biran önce önlem almak ve doğru yolu takip etmek istiyorum araştırmalarım doğrultusunda öncelikle LaColline ve sonrasında Darphin ve Dermalogica ürünlerinin başarılı olduğu kanaatine vardım birde şuanda çok üst seviye bi ürün kullanıp ileriki yıllarda cevap alamamaktanda korkuyorum seçim yapamıyorum yardımcı olurmusunuz rica etsem

    YanıtlaSil