31 Aralık 2014

AVON Big&Daring Maskara & Gel Eyeliner


2014 ün son sabahından günaydın herkese,
Geçtiğimiz günlerde Avon tarafından, denemem için gönderilen 3 ürünle ilgili fikirlerimi belirtmek istiyorum bugün.



AVON Big & Daring Maskara:


Öncelikle, reklam yüzünün Irina Shayk ın olduğu maskarayla başlıyorum. Avon bu maskaranın 9 kat hacim verdiğini ve 24 saat kalıcılığı olduğunu iddia ediyor reklamlarında. Benim fikrime göre çok fazla bir yoğunluk sağlamıyor ama epeyce uzatıyor. Bu da kirpikleri kısa olanlar için güzel bir özellik ama benim gibi uzun kirpikliler için çok ideal değil. Çünkü kirpiklerim biraz daha uzayınca göz kapağıma değiyor ve dolayısıyla da iyi bir görüntü oluşmuyor.


Beğendiğim özellikleri ise kalıcı olması ve gün içinde akma bulaşma yapmaması oldu. Bazı bloggerlar gözlerinden zor çıkarttıklarını belirtmişler ama ben öyle bir problem yaşamadım ve Bioderma H2O ile rahatça çıkardım. Ama çok yoğun uygulamadığım için olabilir bu belki 3,4 kat sürseydim ben de zor çıkarabilirdim.
Herneyse 12.95TL lik fiyatıyla bence kesinlikle şans verebileceğiniz bir maskara Big Daring Maskara
Bu fiyata gösterdiği performans gayet iyi.

AVON superSHOCK Gel Eyeliner:



Son dönemde beni en çok şaşırtan ürün bu oldu diyebilirim. Hiç beklemediğim kadar başarılı bir performans sergiledi bu jel eyeliner. Neden mi:

-Bir kere hem eyeliner olarak hem de gözümün iç kısmına da uyguladığımda çok çabuk sabitleniyor ve akma bozulma yapmıyor. Ben şimdiye kadar, aralarında birçok pahalı markanın da olduğu göz kalemi denedim ama 1 tanesi hariç (Guerlain The EyePencil) hiçbirinden memnun kalmadım. Özellikle gözümün iç kısmına sürdüğümde birçok kalem 1,2 saat içinde ya aktı ya da silindi gitti. Bu nedenle AVON un bu kalemi kesinlikle şans verilmesi gereken bir ürün. Gözümde yanma veya tahrişte yapmadı. Bitince -ki biraz çabuk bitecek gibi- KESİNLİKLE tekrar alırım. Bu ürünü denememe fırsat verdiği için ayrıca AVON a teşekkür ediyorum.

AVON Extra Lasting Makeup Remover:


Kutunun en zayıf halkası bu ürün diyebilirim. Pek sevmedim. Göz makyajımı cıkarmayı denedim gözlerimi yaktı. Yüzümü sildikten sonra da yağlı yağlı hissettim yüzümü. Fazla söze gerek yok kesinlikle gidip alacağım ve tavsiye edebileceğim bir ürün değil.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder