9 Haziran 2014

Dior Hydra Life BB Eye Cream



Merhaba hepinize iyi haftalar diliyorum. Bugün, son zamanlarda en sık kullandığım ve baya memnun kaldığım bir göz altı kapatıcısı ile ilgili fikirlerimi paylaşmak istiyorum.
Ben her ne kadar göz çevresi bakımımı düzenli yapıyor olsam da özellikle son birkaç senedir süre gelen göz altlarımdaki hafif kuruluğa engel olamıyorum malesef. O yüzden piysadaki birçok concealerı denedim ama bir türlü hiçbirini tam olarak sevemedim. Ama Dior'un bu ürünü şu ana kadar denediklerim arasında gerçekten en beğendiğim oldu.


Özelliklerine gelecek olursam:
-Bir kere yapısı çok hafif krem gibi ve nemlendirme özelliği var.
-Sürümü rahat ve cilt tarafından kolayca emiliyor .
-6ml lik bir ürün ama çok az kullanmak yeterli olduğu için uzun bir süre idare eder. Zaten gereğinden fazla sürünce hafif birikme ve çizgilere dolma problemi yaşanıyor.
-Yanılmıyorsam 2 farklı rengi var. Bendeki açık olanı yani 01-Luminous Beige
-SPF 20 içeriyor ki bu yaz mevsimi için gayet iyi.
-Kalıcılığı iyi,üzerine pudra ile sabitlemesem bile 6,7 saat birikme yapmadan,çizgilere dolmadan kalıyor.
-İçinde bulunan ışığı yansıtma pigmentleri sayesinde göz çevresine aydınlık bir görüntü sağlıyor. Mesela ben az uyuduğum veya yorgun olduğum günlerde bu concealer ı sürüp üstüne de çok hafif nars light reflecting pudrayla(yazısı yakında) sabitlediğimde gayet fresh ve uykumu almış gibi görünüyorum. Canlanıyor adeta bakışlarım ve beni gören hiç bir yakınımdan da hayırdır yorgunmusun bugün sorusunu duymadım şimdiye kadar :)))
-Oldukça minik dolayısıyla hem seyahat dostu hem de at çantaya çık ürünlerden.


AMA;
Şunu belirtmem gerekir ki göz altlarında çok koyu halkaları ve morlukları olanlar için KESİNLİKLE yeterli bir ürün değil. Sadece dediğim gibi hafif lekeleri kapatıp,renk eşitsizliklerini giderip aydınlık bir görünüm sağlıyor göz çevresine. Daha fazla kapatıcılığa ihtiyacı olanların altına mutlaka bir corrector kullanmaları gerekir. Sadece aydınlatma özelliğinden faydalanmak için de zaten fiyatı yüksek(137TL) onun yerine çok daha hesaplı highlighter pen ler tercih edilebilir.



GENEL OLARAK;
Ben sevdim yukarda saydığım özelliklerinden dolayı. Bir daha alırmıyım büyük ihtimalle bunu bitirene kadar daha iyisini keşfetmezsem alırım. Çünkü çizgilere hafifte olsa dolma konusu benim baya takıntı yaptığım bir durum:( Sizin de bana tavsiye edeceğiniz ürünler varsa çok memnun olurum...Sevgiler:)        

3 yorum:

  1. Farmasi' nin BB krem kapatıcısı da aynı özellikteymiş ona bir bak istersen. Bende çok sinir oluyorum çizgilere dolma olayına. NARS' ın transparan pudrasıyla da bu sorunu hallettim artık kapatıcılar çizgilerime dolmuyorlar. Tavsiye ederim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oylemi onu hiç duymamıstım denerim ilerleyen gunlerde tesekkurler ;)

      Sil
  2. Peki daha koyu morluklar icin ne tavsiye edersiniz..corrector neydi mesela hangi marka olani iyu

    YanıtlaSil