2 Mayıs 2014

Tom Ford Pink Dune Lipstick


Bugünkü yazımın konusu, elimdeki birçok ruju elden çıkarma isteği uyandıran Pink Dune. Bu benim kullandığım ilk Tom Ford ruj. Sürer sürmez başka renklerini de almamak için zor tuttum kendimi. Rengi,yapısı beni hemen bağladı kendine.
Bu ruj, Tom Ford 2014 Bahar koleksiyonundan,malesef sınırlı üretim olan 8 rujdan biri. Ambalajı kırık beyaz-sarı renkte gayet klas ve şık görünümde. Hiç rahatsız etmeyen bir vanilya kokusu var. Sürümü çok rahat;yumuşacık resmen kayıyor dudakta. Dudağımda herhangi bir ağırlık hissi de uyandırmadı. İçerisindeki vitaminler ve çeşitli yağlar sayesinde çok güzel nemlendirdi dudağımı aynı zamanda.


İçinde pembelikte barındıran açık şeftali renkte ve içindeki minik altın ışıltıları sayesinde dudakta parlak görünen son derece naturel duran bir ruj. Kendi dudağınızın daha güzel hali gibi :). İster günlük isterseniz de dumanlı göz makyajına uyum sağlayacak bir tonu var. Ayrıca her cilt tonuna da yakışacağını düşünüyorum. Kalıcılığı benim için yeterli. Birşey yiyip içmediğim sürece 3,4 saat dayanıyor.



Kısacası makyaj çekmecemde ufak çaplı bir ruj elemesi yapıp birkaç tane daha Tom Ford ruj almaya niyetliyim. Sizin varmı kullanıp tavsiye edeceğiniz mutlaka bu rengine de bak diyeceğiniz bir TF ruj?
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Nude Vanille kesinlikle super:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa hemen yazıyorum adını ilk fırsatta bakıcam tesekkurler :)

      Sil
  2. İddiali vamp renkler seviyorsan 18 black orchid. Sende ki de cok guzel gule gule kullan. Ama ben bu fiyata 2.yi almam daha iyi rujlar var cunku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında son doneme kadar nude rujdan baska süremiyordum elim koyu renklere gitsede yakıstırmıyodum kendime gözüm alışkın olmadığı için heralde...Ama Nars'ın birkaç rujundan sonra (Cruella,Red Square, Dolce Vita gibi) baya baya sürer oldum koyu renkler o yuzden hemen swatchlarına bakıcam black orchidin merak ettim :)) Tekrar tesekkurler ;)

      Sil