30 Nisan 2014

CHANEL CC Krem


Herkese tünaydın, son günlerde vakitsizlikten ve kısa süreli birkaç seyahatimden dolayı yazı yazmaya vakit bulamadım. Bu esnada da aklımda olan denemek istediğim birçok ürün aldım ve hepsini kullandıkça çok geciktirmeden sizlerle de paylaşmak istiyorum.
İlk sıraya Chanel'in CC kremini koydum. Epey bir zamandır da kullandığım için yeterli fikir sahibi oldum kremle ilgili.
Ambalajı fotoğrafta da görüldüğü gibi gayet sade. Ürün, üzerinde CC logosu bulunan siyah plastik kapaklı son derece seyahat dostu ve gövdesi de beyaz renk minik(30ml) bir tüpte geliyor. Yoğun çiçek kokusu var ama sürdükten sonra almıyorsunuz kokuyu beni rahatsız etmedi. İçinde SPF 30 koruması var ki yaklaşan yaz mevsimi için cildimizi korumak adına güzel bir özellik.


Yapısı su bazlı kapatıcılardan biraz daha ağır. Ama sürümü ve dağıtması kolay, rahatça uygulayabiliyorsunuz. Sadece çok çabuk kuruduğu için hızlı sürmeniz gerekiyor o kadar. Ben 3 şekilde de denedim sürmeyi (beauty blender, Real Techniques Buffing Brush ve elimle). Elimle uygulama yapmayı sevmedim diğer iki yöntemle daha güzel ve pürüzsüz bitiş sağladım. Kapatıcılığı orta seviyede ama birkaç kat uygulayarak biraz daha arttırabilirsiniz kapatıcılık seviyesini. Ben tek kat sürdüğümde cildimdeki tüm renk eşitsizliklerinden ve hafif lekelerin görüntüsünden kurtuldum. Bu arada cildime belli belirsiz bir parlaklıkta verdi. Yüzüm sağlıklı ve aydınlık göründü. Son fotoğrafta da elimin parlaklığından anlayabilirsiniz ;)



Ben hiçbir kapatıcımın üstüne pudra uygulamam yağlı bir cildim olmadığı için ama bu CC kremi sürdükten 6,7 saat sonra alın kısmımda hafif bir parlama meydana geldi onu da sadece o bölgeye pudra geçerek önleyebildim ama çoğu zaman eve dönüş saatime kadar beni idare ettiği için kendi adıma çok sorun olarak daha doğrusu bu kremi sevmeme nedeni olarak görmüyorum bu problemi. Ama yağlı ciltli olanlara bu CC kremi çok önermiyorum aşırı parlama yapabilir yüzlerinde. O yüzden kuru/normal ciltli olanlar için daha doğru bir tavsiye olduğunu düşünüyorum bu CC kremin.
Sonuç olarak, ben sevdim Chanel CC kremi. Taşıma kolaylığı, rahat sürümü,içindeki 30 güneş koruması ve verdiği sağlıklı görüntü benim iyiki almışım demem için yeterlidir. Sizinde aklınızda bir CC krem alma düşüncesi varsa mutlaka Chanel'i de deneyin derim. Ben Sevil mağazasından ikinci ürüne %50 indirimle yanılmıyorsam 105 TL gibi bir fiyata almıştım. Sizde cildinize önce uygulatın beğenirseniz bu tarz bir kampanyaya denk getirip makyaj çantanıza atın derim. Sevgilerrr :)        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder