19 Şubat 2014

Benefit Gimme Brow Kaş Jeli



Merhaba, bugünün yazısı bitirip ikincisini aldığım ve bundan sonra da almaya devam edeceğim çok sevdiğim kaş jeli Gimme Brow hakkında. Bu kadar severek ve hemen hemen hergün kullandığım bir ürünü yazmakta geç bile kaldığımı düşünüyorum.
Ben bu kaş jelinden önce de yine Benefit'in Brow Zings kaş farı ile boşlukları doldurup üstüne de Speed Brow(yazısı burada) kaş maskarasını sürüyordum. Bu ikisinin sonucundan da gayet memnundum bu yüzden de yani Benefit'in kaş ürünlerine güvendiğim için Gimme Brow ilk çıktığında onu da denemeden duramadım.


Bu ürün kendisi minik ama etkisi büyük bir kaş jeli/maskarası. Rahatsız etmeyen hoş bir kokusu var. İki farklı renk tonu var. Bendeki light/medium diğeri de daha koyu kaşlılar için medium/dark. Çok küçük, maskara şeklinde bir fırçası var. Sürümü çok kolay kaş etrafına bulaşma yapmıyor. İçindeki mikro fiber kıllar sayesinde kaşlardaki boşlukları doğal bir şekilde dolduruyor, hacim kazandırıyor ve sabitliyor. Kesinlikle çok keskin ve sanki kalemle çizmişsiniz gibi bir görüntü oluşmuyor. Uyguladıktan sonra herhangi bir rahatsızlık, sertleşme hissetmedim kaşlarımda. Kalıcılığı 10 üzerinden 10 siz silene kadar hiçbir yere gitmiyor :)Ayrıca suya dayanıklı olması da artı bir güzel özelliği.



Kısacası dediğim gibi boyundan büyük işler çıkaran bir ürün. Olmazsa olmazlarım arasında benim. Kaşların görüntüsü çok önemlidir. Makyajınız ne kadar iyi olursa olsun eğer kaşlar şekilsiz, boşluklu ve  dağınıksa o güzelliği göstermez. O yüzden, bu tarz bir ürüne ihtiyaç duyuyorsanız Benefit Gimme Brow'a kesinlikle bakmadan karar vermeyin derim. Pişman olmazsınız ;)

1 yorum:

  1. Güle güle kullan =) Her gün makyaj yapıyor olsaydım kesin alırdım ama kaş farlarıyla idare ediyorum şimdilik =)

    YanıtlaSil