24 Ocak 2014

Sisley Radiant Glow Express Mask

Herkese merhaba, bugünkü yazım aslında bir önceki yazımın devamı niteliğinde. Yani LaPrairie peelingi(yazısı burada) yaptıktan sonra sürdüğüm maske hakkında.





Öncelikle bu ürün haftalık cilt bakımına çok fazla vakit harcamaktan hoşlanmayanların seveceği bir ürün tıpkı LaPrairie 3min peel gibi. Cildinize kalın bir tabaka halinde sürdükten sonra 5 dakika bekleyip ılık suyla yıkıyorsunuz. Ürün kremsi yapıda. Göz çevresi hariç tüm yüzünüze ve hatta boynunuza uyguluyorsunuz. Pembe renkli, içeriğinde kırmızı kil ve bitki özleri (kuşburnu,havuç,sarı papatya, biberiye yağı gibi) bulunuyor. Kokusu biraz baskın.



Cildi kesinlikle kurutmuyor aksine tahriş etmeden arındirip nemlendiriyor. Yüzünüze sağlıklı bir parlaklık ve canlılık veriyor. Tüm cilt tiplerine uygun. Hassas ciltliler de rahatlıkla kullanabilirler ben herhangi bir sıkıntı yaşamadım kullandıktan sonra.
Ben haftada bir gün yatmadan önce peelingimi yaptıktan sonra bu maskeyi de uygulayıp en son da nemlendirici sürüp yatıyorum. Sabah yumuşacık ve canlı bir ciltle uyanıyorum.
Ben memnunum maske arayanlara da tavsiye ederim. Sizin severek kullandığınız cilt bakım ürünleriniz hangileri?  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder