15 Kasım 2013

MAC Bad Girl Gone Good Allık



Merhaba. Bugün Rihanna'nın koleksiyonunun en beğenilen ürünlerinden Bad Girl Gone Good allık hakkındaki fikirlerimi paylaşmak istedim.


Bu allık satin bitişli, sıcak bakır/şeftali tonlarda, içinde yüzünüze sürdüğünüzde gözle görünmeyen küçük ışıltılar barındıran yumuşak dokulu bir ürün. Kapağını açtığınızda olduğundan biraz daha koyu bir renk gibi duruyor ama öyle değil. Yinede benim gibi açık tenlilerin hafif elle uygulaması gereken bir allık. Yoğun uygulama yapıldığında daha çok turuncuya dönen bir renk olabiliyor. Ben Mac 129 fırça ile çok hafif yanaklarıma dokundurarak sürüyorum. Yüzüme verdiği aydınlık ve sağlıklı görüntüyü çok sevdim.



Ayrıca pigmentasyonu ve kalıcılığı da iyi. Gün içinde tazeleme yapmadan dayandı 6,7 saat. Bu aralar bu Bad Girl Gone Bad allığımı sürüp elmacık kemiklerime de bir önceki yazımda bahsettiğim Cream Colour Base i (tık tık) uyguluyorum ve bu ikiliyi birbirlerine çok yakıştırıyorum. Sizde şeftali tonlu allıklardan hoşlanıyorsanız ve sınırlı üretim olduğundan hala satan bir Mac mağazasına denk düşerseniz bi deneyin derim. Sizin beyaz tenlilere şu allıkta çok yakışıyor bence dediğiniz bir allık varmı??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder