29 Kasım 2013

LUSH BubbleGum Dudak Peelingi



Herkese merhaba, bugün kış aylarının benim için vazgeçilmez ürünü olan Lush dudak peelinginden bahsetmek istedim. Son zamanlarda havanın soğumasıyla çatlayan dudaklarımın kötü görüntüsünden bu el yapımı peeling sayesinde kurtuldum.


Bu ürün 25gr.lık, siyah kapaklı minik bir cam şişede bulunuyor. Kokusuna bayılıyorum resmen gel beni ye diyor :) Sakız aromalı ve şeker tadında. İçinde organik jojoba yağı bulunuyor. Herhangi bir katkı maddesi içermiyor.



Haftada 2 veya 3 kere bir parça alıp dudaklarımı ovalayarak peeling yapıyorum daha sonra yıkıyorum ve üstüne de dudak nemlendiricimi sürüyorum. Tertemiz,yumuşacık ve pespembe oluyor dudaklarım. Mis gibi de kokuyor :)


Bittikçe alacağım bir ürün. Çatlayan, kuruyan, pul pul olmuş dudaklarıma çözüm oldu bu peeling size de tavsiye ederim. Lush mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 26 Tl civarındaydı.

1 yorum: