31 Ekim 2013

Chanel 'Prelude' Far Paleti




Herkese günaydın, bugün naturel far paletlerinden hoşlananların çok beğeneceği Chanel Les 4 Ombres farlardan 'Prelude' den bahsetmek istiyorum. Bu palet birbirleriyle çok güzel bir şekilde kombinlenebilen 4 renkten oluşuyor:


-Sol Üst: Kahve/Gri
-Sağ Üst: İçinde ışıltıları olan şampanya
-Sol Alt: Çok minik ışıltılar barındıran açık bronz/kahve
-Sağ Alt: Mürdüm alt tonlu koyu kahve


Hem gündüz hem de gece makyajında(sağ alttaki tonu ağırlıklı uygulayarak) rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Farların kalıcılığı da pigmentasyonu da gayet iyi. Altına Urban Decay far bazını sürüp farları uyguladığımda bütün gün hiç bozulmadan kaldı gözlerimde. Paletin içinde 2 adet küçük fırça mevcut ama ben çok beğenmedim. Onların yerine Mac 239 ve 217 yi kullanıyorum genelde.
Ben çoğunlukla bu tarz renkleri kullanmayı tercih ettiğim için çok beğendim siz de benim gibiyseniz severek kullanacağınız bir palet Prelude..    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder