5 Eylül 2013

Shiseido Perfect Foundation Brush

Merhabalar, şimdiye kadar sadece bir fırça hakkında fikirlerimi paylaştığımı farkettim ve önümüzdeki günlerde daha sık olarak vazgeçemeyeceğim fırçaların yazılarını aralara sıkıştırmaya karar verdim. Bugün, son zamanlarda elimden düşürmediğim,kendisi minik işlevi büyük olan fırçam Shiseido perfect foundation brush ile ilgili yorumlarımı yazmaya karar verdim.


Eğer sizde benim gibi likit fondöten,renkli nemlendirici veya bb krem kullanmayı seviyorsanız yazının sonunu beklemeden gidip alın diyorum. O kadar kefilim bu fırçaya. Bu fırça kapatıcıyı yüzünüze o kadar güzel yayıyor ki cildiniz porselen gibi pürüzsüz görünüyor,en ufak bir fırça izi görmüyorsunuz. Küçük olduğuna bakmayın(11,5cm) sürümü gayet kolay ve zahmetsiz. %100 sentetik, baya sık ve yumuşak kıllardan oluşan açılı bir fırça. Dolayısıyla burun kenarı gibi erişimi zor olan yerlere kolaylıkla uygulayabiliyorsunuz. Ben elimin üstüne kapatıcımı koyup daha sonra fırçanın ucuyla fondotenimden biraz alıp cildime yayarak değil pıt pıt yaparak yumuşak vuruşlarla sürüyorum. Kapatıcım çok orantılı bir şekilde dağılıyor. Sonuç pürüzsüz,hiçbirşey sürülmemiş gibi görünen bir cilt.


Fiyatı evet biraz pahalı ben Sevilden 95tl ye aldım ama kullandığım günden beri de iyiki almışım diyorum. Sizde bu aralar bir fondöten fırçası almayı düşünüyorsanız hiiiç düşünmeyin alın derim kullanınca eminim sizde çok seveceksiniz ;)  

10 yorum:

  1. Evet bende sizin ig hesabınızda görüp ertesi gün koşarak almıştım:) Görüntüsü bile alınasıydı, birazcıkta indirim vardı düşünmeden aldım. İyiki almışım, teşekkürler sayenizde farketmiş oldum! :)

    YanıtlaSil
  2. Fırçanın görüntüsünden bile likit ürünleri şahane uygulayacağı belli oluyor:)

    YanıtlaSil
  3. ben sanırım 3-4 sene önce görmüştüm bu fırçayı ve bayılmıştım ama fiyatı çok yüksek olduğu için vazgeçmiştim. Bir sürü fırçam olmasa, tek fırça alacak olsam tercihim bu fırça olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kapatıcı sürmek için birtek bu fırça yeter ;)

      Sil
  4. ben diorun buna benzer fırçasını almıştım zaten bu yoktu sevilde ben aldığımda o da harika iş görüyor ve model olarak da buna çok benziyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aslında Dior u almak için gitmiştim bulamayınca 2.tercih bunu almıştım iyikide almışım ama Dior u da denemek istiyoruumm :)

      Sil
  5. Blogunuzu cok begeniyorum ve fircalariniz hakkinda ,hangi fircayi nereden aldiniz ve nasil kulladiginiz ile ilgili yogun bir yazi yazabilir misiniz acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkur ederim:) Severek kullandığım fırçaları bundan sonra sık sık yazmayı planlıyorum ;)

      Sil