15 Ağustos 2013

Guerlain Huile du Voyageur

Herkese tekrardan merhabaaaa. Tatil dolayısıyla ara verdiğim yazılarıma büyük bir keyifle tekrar başlıyorum. Yazmaya başlayalı çok uzun zaman olmamış olmasına rağmen hemen alışmışım galiba ve yazmayınca bir boşluk hissettim kendimde :)


 Evet, bugünkü yazımda tüm tatilim boyunca kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Guerlain Huile du Voyageur içinde SPF 8 bulunan, vücuda belli belirsiz bir renk veren güzel kokulu (kokulu ürünlerden hoşlanmayanlara biraz ağır gelebilir) bir vücut yağı. İçinde altın rengi ışıltılar var dolayısıyla sürdüğünüzde -özellikle bronz tene- çok hoş ve kararında bir ışıltı/parlaklık veriyor. Aynı zamanda denizden,güneşten kuruyan cildi çok güzel nemlendiriyor.



Kendi sitesinde bronzluğu arttırdığı da yazıyor ama onu biraz daha kullandıktan sonra tam olarak anlayabilirim diye düşünüyorum. Ben tatil boyunca,akşamüstü duştan sonra nemlendirici yerine bunu kullandım. Cildimi yumuşacık yaptı ve hafif bronzlaşmış bacaklarımı çok daha hoş gösterdi. Öyle vıcık vıcık yağlı bir ürün de değil. Biraz çalkalayıp sürüyorsunuz çok çabuk emiliyor ve kuruyor. Kesinlikle kıyafetlere leke yapmıyor.

Tek eksi yanı şişesinin pompasız oluşu diyebilirim onun dışında yazın alınacaklar listesinde bulunması gereken bir ürün benim için :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder