8 Temmuz 2013

Clinique Airbrush Concealer


Bugün sizlere ünlü make-up artist Lisa Eldridge sayesinde haberdar olduğum bir concealerdan bahsedeceğim. Çoğu videosunda bu ürünü kullandığını görünce bir denemeli diyerek aldım yaklaşık 3 hafta önce. Bana görüntü olarak yaklaşık 10 senedir her daim makyaj çantamda bulunan YSL Touch Eclat'ı anımsattı bu concealer. Çoook uzun yıllardır bittikçe aldığım bir kapatıcıdır Touch Eclat. Ama Clinique Airbrush'ı kullandıktan sonra bunun bir tık öne geçtiğini söylemeliyim. Bir kere kapatıcılığı çok güzel. Küçük oğlum sayesinde uykusuz kaldığım günler oluyor ve sabah hemen kapatıcımı uyguladığımda çok daha dinlenmiş ve fresh görünüyorum. Bir diğer hoşuma giden yanı kesinlikle ve kesinlikle ince çizgilere dolmaması ve kuruma yapmaması. Bir anda doğal bir aydınlık görünüme kavuşuyor göz çevreniz. İnanılmaz kalıcı sabah sürüp akşama kadar tekrar uygulamıyorum gerek kalmıyor. Yorgunluktan kaynaklı oluşan koyu halkaları da kapatıyor. E daha ne olsun zaten bana bunlar yeterde artar :)


Clinique Airbrush, aynı YSL Touch Eclat gibi kalem şeklinde ve ucu fırçalı. Altından çevirince diğer uçtaki fırçalı kısma geliyor ürün. 3 rengi var bendeki 04 neutral fair tonu. Çok az bir miktar alıyorum ve işaret parmağımla yediriyorum her iki göz çevremede. Benim olmazsa olmazlarımdan oldu kesinlikle. Airbrush'ı keşfettiğimden beri başka concealer kullanamaz oldum elim hep ona gidiyor. Sizede tavsiye ederim kullanırsanız yorumlarınızı da beklerim :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder