12 Haziran 2013

Benefit Stay Don't Stray


Benefit'in hem göz altı kapatıcısı hem de far bazı olarak kullanılabildiği söylenen ürünüdür Stay Don't Stray. Malesef bana göre her ikiside değil. Ben,yaklaşık 5 ay kadar önce Sephorada baz ararken görevli kızın bunu öve öve bitirememesi sebebiyle inanıp almıştım. Bu ürün,bir daha testerını alıp denemeden hiçbir makyaj malzemesi almıcam dememe neden olan üründür. Mutlaka çok sevip memnun olanlarda vardır ama ben ne concealer olarak sevdim (kurudu ve çizgilere doldu), ne de far bazı olarak (topaklanma oldu).


Pompalı şişede olması hijyenik olması açısından iyi olabilir ama çoğu zaman ayarlayamıyorsunuz ve ihtiyacınızdan fazla ürün çıkıyor ki bu da eşittir boşa giden ürün oluyor. Şu aralar verdiğim paraya yazık olmasın diye mecburen kullanıyorum,göz kapağıma aydınlık bir görüntü vermesi dışında bir faydası olmuyor ne yazıkki. Ben bir daha almıyım ama alanada mani olmiyim :) Sevgiler...
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder