24 Mayıs 2013

Benefit What's Up Aydınlatıcı



Bugün sizlere Benefit'in tabiki yine ambalajı çok güzel ürünlerinden biri olan What's Up tan bahsetmek istiyorum. Stick şeklinde ve çift taraflı bir ürün bu,bir tarafı şampanya rengindeki aydınlatıcı diğer tarafı da dağıtmak için süngeri. Ben renkli nemlendiricimi veya fondötenimi sürdükten sonra elmacık kemiklerime,kaş altlarıma,dudak üstüme,gözümün iç kısmına ve burun kemiğimin üzerine hafifçe sürüyorum. Krem yapıda olduğu için çok kolay dağıtılıyor. Ben süngerini pek kullanmıyorum onun yerine parmak uçlarımla dağıtmayı tercih ediyorum. Yüzüme doğal bir parlaklık veriyor disko topu gibi ışıl ışıl parlatmıyor. Kalıcılığı nasıl derseniz çok iyi olduğunu söyleyemem 2,3 saat sonra tazelemek gerekiyor ilk sürdüğünüz andaki gibi kalmıyor malesef. Genel olarak sevdiğim ama ayılıp bayılmadığım bir aydınlatıcı What's Up. Bir daha alırmıyım çok zannetmiyorum. Elimdekini bitirene kadar çok daha beğeneceğim bir aydınlatıcı bulurum diye düşünüyorum varmı tavsiyesi olan ;))






4 yorum:

  1. Şüphesiz son zamanlarda en beğendiğim blog bu! Çok zevklisin ve harika oldu blogun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooooooooook çoooook teşekkür ederimmm Görkem nasıl mutlu oldum bu güzel sözlerine :))) Sayende güne çok büyük bir tebessümle başlıyorum ;)

      Sil
  2. nars albatross bence en iyi aydınlatıcı, klasik bir cevap olacak ama elimdeki 10 kadar aydınlatıcıdan en sevdiğim açık ara o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Albatrosu duydum bende evet ama acaba çok mu beyaz durur yüzümde diye tereddüt etmiştim en kısa zamanda bir deneme yapmayalım o zaman teşekkür ederim tavsiyen için ;)

      Sil