5 Mayıs 2013

Benefit Porefessional





İlk başta,benim gözeneklerim yok niye aldım gereksiz yere diye düşünüp uzun süre kullanmadığım daha sonra da kullanayım da bitsin bari diye neredeyse hergün kullanıp hayran olduğum bir ürün Porefessional. İyiki satıcı kızın ısrarına dayanamamışım da almışım. Benim için süper bir makyaj bazı oldu. Cildimi pürüssüzleştirip ipeksi ve yumuşacık yapıyor. Öyle ki elim resmen kayıyor yüzüme sürdüğümde. Parmağıma nohut tanesi kadar alıp cildime tampon hareketlerle sürüyorum. Ten rengi gibi duruyor ama yüzünüze sürdüğünüzde transpanlaşıyor yani herhangi bir renk değişikliği olmuyor cildinizde. En güzel yanlarından biri de benim gözenek problemim olmadığı için bilemiyorum ama birçok blogda düzenli kullanıldığı takdirde gözeneklerde önemli bir azalma olduğunu okumuştum. Bu konuda sıkıntısı olanlar bir Sephora indiriminden faydalanıp kesinlikle Porefessional'ı denemeliler ;) Bir daha alırmıyım? Eveeetttt !!!!!

2 yorum:

  1. ben de minik boyu var ama biter bitmez tam boyunu alacağım çok çok başarılı bi ürün

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikleeeee olmazsa olmazlardan

    YanıtlaSil