16 Nisan 2013

MAC 187 Fırça







Bu fırçadan bahsetmeyen blogger kalmamıştır sanırım:) Kesinlikle anlatılmaz yaşanır diyebileceğim bir fırça Mac 187. Önceden fondoteni herhangi bir makyaj süngeriyle uygulardım ve istediğim sonucu yani doğal görünümü bir türlü elde edemezdim.Biraz araştıdıktan sonra 187 de karar kıldım.Bu fırça benim ilk Mac fırçam ve pahalı fiyatına rağmen iyiki almışım dediğim bir fırça.Bir kere çok fonksiyonlu.Fondoteni,pudrayı,krem allığı,bronzerı tek bir fırçayla uygulayabilirsiniz.Ben bu ara en çok likit fondotenimi ve renkli nemlendiricimi sürerken kullanıyorum.Açık renkli olan kısma az bir miktar kapatıcıyı alıp tampon yaparak veya dairesel hareketlerle sürüyorum.İnanılmaz doğal bir görünüm oluyor ben çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim pişman olmazsınız ;)
Not:Bu arada bilmeyenler için fırçanın üst kısmı beyaz sanırım ışıktan dolayı fotoğrafta koyu veya üstünde fondoten kalmış gibi çıkmış kusura bakmayın ;)

6 yorum:

  1. merhaba sabiha aramıza hoş geldin. benim de favori fırcalarımdan bu. Fondoten,pudra,allık hersey için.
    ben ikinciyi bile istiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Hosbuldukk :))) Aynennnn bende hatta bugün Mac e uğradım bir tane daha mı alsam diye ama tuttum kendimi olmayan bir fırçayı alim bari dedim 130 u aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynennnnn :))) Benimde aklımda ikisi tutuyorum şimdilik kendimi bakalım nereye kadar dayanabilecem :)

      Sil
  3. Ben de mac 187 küçük boy var canta boyu:)ama dediğin gibi uc kısmı beyaz kıl oldugu için cok kullanımda artık o beyaz yer ten rengine dönüşüyor yıkasam da cıkmıyor pis gibi:) yine deseviyorum ama su sıralar rt fırcalarımla birlikteyiz her zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük boyu varmı 187 nin görmedim beeennn hemen bakim :) Benimde elim sigma F80 e gidiyor bu aralar devamlı fondöten veya renkli nemlendiricimi sürerken..

      Sil